Drömmer iväg.

Tvättande och lite mer tvättande.
Så spenderar jag min lördag,whoop whoop.
Och medans jag står där nere i tvättstugan så önskar jag att jag var på "Getaway rock festival" i Gävle.
Hade vart så jäkla kul!
Jag har aldrig vart på festival!
Mhmm,ni läste rätt.
ALDRIG vart på festival.
Jag blev liksom mamma strax innan jag fyllde 16 när andra börjar hänga på festivaler,så jag hade fullt upp med annat.
Och när Spike blivit lite större så hade ju min mor säkerligen vart snäll o tagit hand om honom så jag kunde åka iväg men då istället hade jag inga vänner.
Enda vännerna jag hade var mina brevvänner.
Hade massor och skrev mängder med A4 sidor.
Vet ni vad jag gjorde på min 18års dag?
Satt på skithuset o grät för jag var så ensam.
Oh well,detta skulle inte bli ett deppinlägg.
det går ingen nöd på mig.
Nångång är det säkert min tur,hoppas jag inte är allt för gammal då bara så jag faller i leran o bryter höften i fyllan och villan,hahaha.

Sitter o dricker kaffe o tänkte spela lite småspel på facebook medans jag väntar på att sista tvätten ska bli torr.
Leeloo har fullt upp på sitt rum,hon har en vän som sover över inatt & Spike sitter på sitt rum och skype'ar med vänner.

Den 18e börjar skolan igen för mina små avkommor.
Ska bli skönt att återgå till rutinerna igen men det har vart gött att slippa kliva upp okristligt tidigt varena morgon :p
Men jäklar att det känns som sommarlovet gått förbannat snabbt.
Känns som någon månad eller nåt.

Japp,tack o hej - grus o grejs//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: Emma

Fan va jag älskar att du har börjat skriva igen! Jag älskar din blogg, kollar typ en g/dag :p (nej jag är ingen stalker ;)) , du verkar va stört skön och helt underbar!

Svar: men yaay,vad kul att höra :D
Starsprinkle

2014-08-09, kl 21:51:22
Skrivet av: Anna

Håller med kommentaren innan! Jag gör
Likadant. Älskar din blogg!! :)

Svar: åhhh tack :*
Starsprinkle

2014-08-10, kl 11:16:21
Skrivet av: Linda

Man blir aldrig för gammal för festival :) !

2014-08-11, kl 17:59:17
Skrivet av: Thina

Man blir inte för gammal. Jag åker ju fortfarande på festivaler. Ok föredrar att åka och bo på hotell men tältade på punk festival för tre år sen så behövs det överlever jag det åxå ;)

Och jag har ju passerat 40 och lär fortsätta med sånt!! Du får följa med mig sen.

Svar: jaaa,det vore skitkul <3
Starsprinkle

2014-08-15, kl 19:36:33


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0