Liten update

Det är helt fantastiskt vad snabbt det bildas nya  & stora dammråttor.
Jag dammsög fan i förrgår o ändå nu så låg det stora dammhögar både här och där i halva jävla lägenheten.
Gaaaaah.
Sög bort dem jävlarna,

Jag sitter i skrivande stund o kollar min instagram för att försöka minnas vad vi Wingstedt'are gjort sista tiden för att ha nåt att klottra om ^^
Eftersom det vart sinnessjukt varmt ute har det blivit en hel del häng i spontanparken med kidsen o hunden.
Där finns det små pooler som Leeloos o hennes vänner älskar att svalka sig i.
Själv har jag mest legat i skuggan på ett påslakan med megas o gottat mig :)




I fredags sattes pappas urna ned i marken förresten.
Jag var inte med,kände inget behov av det faktiskt.
Jag har fått avslutning.
Men bad syrran att skicka bilder till mig,hon som är med på bilden här nedanför.

Zora hade en likadan urna fast grön faktiskt :)

På tal om Zora så fyllde hon hela 9 år förra söndagen.
9 år!!
Insane!
Gillar denna appen som fan.
Timehop.
Den uppdaterar en varje dag om vad man skrev/la ut för bilder på facebook,instagram etc för 1,2,3,4 och 5 år sen :)

Har förresten suttit o läst lite ur min gamla blogg på metrobloggen för att friska upp minnet gällande vad jag skrev om för några år sen.
Det flöt på så mycket lättare då på nåt sätt,dunno why.


En liten miniuppdatering iaf,nu ska jag dricka upp mitt kaffe o ladda kaffebryggaren inför imorgon bitti.

//hellA





 
 




Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0