Okristligt tidigt.

Det är lördagsmorgon och det är okristligt tidigt.
Klockan nere i hörnet av dataskärmen visar 06.05 och mina ögon är trötta.
Gav upp efter 4 timmars vridande och vändande i sängen.
Katter som bråkade nere vid mina ben,en hund som skakade så det vibrerade i hela sängen eftersom hon är fjanträdd för katterna men ändå ska dryga med dem,jag råkade häva ut ett glas vatten som jag fortfarande inte torkat upp.
Ugh.
Jag brukar inte ligga vaken en hel jäkla natt...Nya medicinens fel?
I dunno.
Det visar sig om det händer igen.

Nu sitter jag här iaf i min morgonrock o sörplar kaffe medans båda barnen sover gott och självklart har katterna lugnat ned sig nu när jag är uppe,gaaaah.
Ska försöka ta mig en tupplur senare annars kommer jag vara helt död ikväll och det går inte för då ska jag bort.

Yes,så äre.
Nu ska jag sörpla vidare på mitt kaffe o surfa runt lite i brist på annat.

//HellA
 




Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0