Strattera

Igår började jag med medicin för min ADD.
Jag håller tummarna stenhårt för att det nu är ett nytt bra kapitel som påbörjats i mitt liv.
Att det ska funka på mig,att jag ska kunna fokusera och sortera ut allt trassel i mitt huvud.
Längtan och önskan efter att kunna sitta och läsa en bok t.ex är stor.
Det vore så sanslöst grymt att kunna göra det.

Var nere hos psyk o tog blodtryck,vägde,mätte bla bla bla.
För medicinens skull.
Började igår med låg dos 'Strattera' sen ska jag tillbaka om två veckor ungefär.
Det tar tydligen några veckor innan den börjar verka då det är ett 'långsamt' preparat.
För vissa funkar inte Strattera alls och för vissa funkar den toppen.
Om den inte gör något för mig så finns det andra alternativ men jag hoppas :D


Tack o hej
//hellA

 

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0