Underbart dygn + dyrbar gåva

Uhh,vaknade nångång efter 04 o kunde inte somna om.
Jag frös så jag gick upp o tog på mig mjukisar,strumpor o morgonrocken.
Slog igån kaffebryggaren o här sitter jag nu o väntar på att klockan ska bli typ 06.15 eller nåt så jag kan väcka mina avkommor.
First day back in school after the summer vacation,yup.
Leeloo börjar årskurs 2 och Spike börjar årskurs 8.
Gaaah,galet!


Leeloo vaknade för en stund sen o ropade på mig.
Frågade om det fortfarande var natt.
Jag sa att det är tidig morgon o att hon fick sova en stund till.
Tack så mycket fick jag till svar,haha.

Helgen har vart bra.
Jättebra till och med.
I lördags drog jag iväg till Västerås.
Första gången för min del,aldrig vart där tidigare.
Hade ett suveränt dygn som gjorde mig glad i själen och öm i/på kroppen :p
Mhiiiip :D

När jag kom med tåget hem sen på söndag eftermidag så var Spike så jäkla gullig.
Han och Megas kom o mötte mig vid tåget så jag fick sällskap hem <3
Morsan som hade vart barnvakt hade även diskat och städat,så jäkla bäst är hon,min mamma.
inga som helst fel att komma hem till ett ordninggjort hem liksom.

och och och ooooooch!
Guess what!?
Megas ägare var här igår.
Vi skulle skriva fodervärdspapper (sa hon) då det inte blivit av ännu.
Anyhow.
Vi snackade en stund sen plockade hon fram Megas stamtavla,pass och lite annat.
Gissa vad hon säger sen?
Att JAG FÅR MEGAS!!!!!
Jag tror mina ögon blev som golfbollar och jag studsade upp ur stolen jag satt på för att krama om henne.
Jag blev och är så sjukt glaaaaad!
Hon förklarade att hon ändå inte kommer ha tid att avla på henne osv eftersom hon har så jäkla fullt upp pga alla hennes andra tikar.
Mhiiiiip.
Alltså,fatta.
Finaste Megas,knäppa lilla djuret behöver inte åka ifrån oss för att avlas på.
Hon är nu en Wingstedt'are helt och hållet.
Känns helt galet att ha fått en hund som i inköp kostar 10-15 000:-
När C sen gått så stod jag och Spike omfamnade och studsade,hahaha.
Underbart.

Nej,dags att fylla på kaffemuggen och försöka komma ur zombietillståndet.

Pöss//hellA

 

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0