Tända ljus & gripande film.

Holy crap!
Har ni sett Les misérables?
 
Wow.
Gripande som själva fan.
Jag och Robert låg o kollade å den igår kväll,slutade med att vi båda två grät en mindre sjö ungefär.
Det ska tilläggas att jag har väldigt svårt för musikaler med undantag för någon/några väldigt få.
Men jag gav det en chans för Robert sa att den var så jäkla bra.
Vissa ggr var allt jävla sjungande skitjobbigt men vissa ggr tänkte jag inte ens på att de brast ut i sång för det var så intressant och gripande.
Amazing!

Igår brummade Jag,Robert & Leeloo ut till Åsbro för att hälsa på Hanna,Jossi & barnen.
Spike följde inte med då han skulle hjälpa till på garnaffären med julskyltningen.
Vi fikade och pratade strunt medans kidsen lekte flängde runt och lekte.
Var väl där ett par timmar kanske innan vi for vidare till Hallsbergs kyrka,bara jag och Robert dock.
Leeloo ville följa med flator & barn på julskyltningen.

Tände ljus hos Zora,min pappa samt Spikes pappa & farbror.
Det var faktiskt första gången jag var ute vid pappas grav,inte sett den innan.
Kändes lite underligt att stå där framför stenen med hans namn på...


Sen hemåt för att påbörja middagen.
Fullkornspasta och svampsås enligt Roberts recept,nomz!

Nu ska jag fortsätta med mitt kaffe.
Ha en fin måndag gott folk//hellA

 





Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0