Wingstedts julafton.

Nä men för faaaan Hella,nu får jag ta o skärpa mig här,not fucking okay!
Har min lilla lista med stödord för bloggen,så jag inte ska glömma vissa saker men den bara ligger här framför tangentbordet.
Tänkte igår at jag skulle spela in en videoblogg eftersom det var ett tag sen jag krev något nu men eftersom jag är sämst i hela världen på att ta tag i saker o ting så blev ju inte det av.
Kan hända att det kommer upp här framöver dock,var riktigt längesen nu.

Hoppas ni alla haft en fin jul med massor av mys och god mat.
Julen här var fin.

Sen min moster dog för några år sen så firar vi numera alltid jul här hemma hos mig.
Innan dess var det alltid hos morsan.
Anyhow.
Mor o lillebror var här med mig o kidsen.
Vi käkade gott,fikade,öppnade klappar,glodde film o bara hade det mysigt.
Åhhhh som jag längtat efter morsans Janssons frestelse.
Den är helt fantastisk.
Hon gör den lite annorlunda mot klassikern.
Omnomnom.
Som vanligt åt man för mycket o hamnade i matkoma,haha.


Kidsen blev superglada för sina klappar.
Spike fick pengar,en slipsnål och en dataskärm av mig.
Leeloo fick My little ponys (standard på typ alla önskelistor),littlest pet shop,shopkins av moi,eller ja..av tomten rättare sagt *host & harkel*

Till och med jag fick klappar,trodde inte jag skulle få nåt i år då alla har det så dåligt ställt.
Jättefina örhängen av Spike.
Doftljus av Björn & 'mysa hemma tröja' & godis av mamma.
Björn fick pengar av moi och morsan fick doftljus & en fet korsordsbok då hon älskar att lösa korsord.
Oh well,nog om gåvor,jag tycker själv det är så långtråkigt att läsa listor om vad alla fått xD

Det var vår julafton i det stora hela iaf.
Ska faaaan komma ihåg att blogga imorgon oxå ör jag är inte klar men ögonen är för trötta just nu för att sitta vid datorn.

//HellA
 
 
 
 

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0