Hornens födelsedag :D





Mina fina horn fyller 1 år idag :D
Känns dock som jag haft dem flera år.
Älskar dem massor o har inte ångrat dem en sekund.

Förresten.
Lukas Zpira kommer gästa hos Julia på Stanley tattoo & piercing i maj om det kommer tillräckligt med kunder.
Så sprid ordet för fasen för klart vi vill ha dit honom.

Allt från tungklyvning och implantat till alvöron,navel & bröstvårteborttagning,scarification etc etc kommer göras!
Hej och hå!
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: iA

Mer info tack, vill ha alvöron!

Svar: vad exakt är det du vill ha info om?Prislistan är på gång iaf :)
Starsprinkle

2014-02-13, kl 12:39:32
URL: http://www.iaiam.weebly.com
Skrivet av: P

Bröstvårteborttagning!?! I'm getting very old.

Svar: jajemensan ;)
Starsprinkle

2014-02-13, kl 17:45:40
Skrivet av: Anonym

ett år?? du gjorde dom typ i förrgår :-P
och why WWWWHHHHYYYY vill man ta bort bröstvårta och/eller navel? skulle du kunna tänka dig det?

Svar: alla har sina egna skäl..kanske att det är fint..kanske att de känner att de inte hör hemma på kroppen eller vad som :)Naaeh,jag älskar mina bröstvårtor..naveln bryr jag mig inte om men i dagsläget vill jag inte ta bort den iaf.
Starsprinkle

2014-02-13, kl 21:41:50


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0