Insomnia,1 år & tv.

Kan inte somna...
Galet tråkigt är det.
Är för trött för att göra något så jag ligger här i sängen,kollar skräp på tv o bara vill sussa.
Blir ju fan stressad eftersom alarmet ringer om typ 4 timmar.
Gaaah!

Igår var det 1 år sen Megas flyttade hem till oss.
Känns som hon alltid bott här dock :)
Lilla knasiga djuret.
Hon passar bra som en Wingstedtare...
Lika knäpp som oss övriga i familjen.

Ska på 'Heaven' med Hanna och Jossi nästa gång det är.
Nattklubb,gaykväll :)
Nice nice.
Vi vet dock inte när ännu.
Det är inte särskilt ofta.
På tal om gay så var jag och Hanna på tv för lite sen tydligen.
Vet inte om det var nyheterna eller vad det var men iaf...ett klipp på oss från Pride paraden .
Från förr förra sommaren måste det vart..tror jag?
Vette fan.

Nej,nu ska jag sluta prata strunt o försöka somna.
Säger nattinatt med lite bilder frpn min instagram (Starsprinkle84) //hellA













Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0