Utekväll.

Kaffe,kaffe,kaffe!
Massa kaffe.
Borde studsa in i duschen o skrubba bort gårdagens smink men jag orkar inte.
Det får bli ett senare projekt ;)
Är bakis o skakis idag efter en trevlig kväll ute i Örebro igår.
Mina flator och louise kom hit framåt kvällen,vi studsade runt till ful musik o drack.
Knallade till Nytorget o sa hej till några vänner som discobowlade.
 
 

Sen blev vi körda in till stan o satte oss först på Rockbar där vi träffade finaste Wook och hennes kille (tror iaf det var det) så vi satt där o tjötade o hade trevligt.
 

Fasen vad uppskattat det är med e-cigg när man är ute har jag märkt.
Alla vill puffa på den där.
Och man ska iaf få röka den på alla ställen där cigaretter ej är tillåtna meeeen när vi sutit på Plektrum ett tag så sa en ordningsvakt till oss att vi bara fick röka ute.
Oh well.
Hade jag inte haft min e-cigg så hade jag aldrig kunnat gå ut och dricka.
Seriöst.
Sen att det verkligen finns alla tänkbara smaker är ju fantastiskt!
Även om jag vart rökfri i flera år så blir jag galet röksugen när jag dricker.
Älskar att röka,gärna kedjeröka när jag är full.
Prisad vare min e-cigg,jag är kär i den!
3 veckor utan cigg idag förresten.
Hanna och jag rockar fett!

As said..rockbar först senare knallade vi vidare till två andra ställen men det sög så vi hamnade på Plektrum.
Rockigt i högtalarna o sköna fåtöljer,det gillades.
Louise började må lite crappy o for dock hem efter ett litet tag.
Synd som sjutton för hon är jävigt rolig men men.

Plötsligt kom det nån snubbe o satte sig i fåtöljen bredvid mig.
Vi pratade strunt o Hanna störde sig såå mycket på honom.
Haha,det gjorde dock inte jag.
Hon gjorde allt för att försöka skrämma bort honom.
Han glömde sina cigg på fåtöljen så jag letade rätt på människan o gav honom dom,då tog han tag i mitt ansikte o hånglade upp mig.
Hahaha.
Oväntat men inga fel för han var fan inte ful.
Sen satte jag mig igen o sen senare blev det mer hångel om jag inte minns fel,det är lite luddigt.
Han ville ha med oss på efterfest men det tyckte inte flatorna var någon bra idé ^^
Visade sig btw att han var litet lammkött på typ 20-22 år nånting,aaaw.
Och han trodde jag var 23-24 ;)
Det är lite kul för det är många som tror jag är runt 23.
Awesome komplimang med tanke på att jag fyller 30 i april.

En snubbe jag pratat med på Badoo kom också förbi.
Icke vad jag väntat mig så det kändes hur stelt o jävligt som helst.
Hanna & Jossi släpade med mig bort så gick vi till Max o fylleåt och vidare hemåt.
Var väl hemma framåt 03 tror jag o tvärdog på sängen,fy fan så skönt.

Och det var väl vår kväll i det stora hela.
Hej hopp gummisnopp//HellA (frääääsch dagen efter bild)
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Louise

Var har du tagit vägen?
Du bloggar inte lika ofta :-(

Tycker om att läsa din blogg!

Svar: Jag är hääär *viftar frenetiskt med handen*
Jag är inne i en väldigt trött period,därav mindre bloggande.
Det blir nog bättre :)
Starsprinkle

2014-02-11, kl 23:14:13


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0