Åhhh'ade!

Igår tog jag bort bandaget på handen.
Höll på att bli galen av klådan.
Det rasade ned mängder av döda hudceller på både brallorna och golvet ^^
Det var såå skönt att ta bort det och ännu skönare var det att kunna tvätta händerna ordentligt för första gången på 2 veckor.
Har bara kunnat tvätta fingertopparna på vänstra handen liksom.
Stod i badrummet och åhh'ade medans jag tvålade in händerna,hahaha.
Handen mår bra och känns bra :)
Bara en liten 'bump' där implantatet satt men den kommer sjunka ned.
Lite stelt imellanåt men jag gör övningarna jag ska dvs 'plocka äpplen' etc etc.
Imorgon ska stygnen bort.
GÖTT!
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Sanna

Vad är det som har hänt?

Svar: jag har opererat ut ett implantat :)
Starsprinkle

2014-01-29, kl 09:52:57
URL: http://insaniacparttwo.blogspot.se/
Skrivet av: Sanna

Aha, okej! :)

2014-01-30, kl 14:42:36
URL: http://insaniacparttwo.blogspot.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0