Arg

har inte särskilt mycket att komma med.
är mest på så dåligt humör hela tiden.
Minsta lilla o jag blir så förbannad.
Jävla pissiga abstinens trots nikotinplåster!

Säger konstant till mig själv att det bliiiir bättre,håll ut.

Jag röker inte iaf.


Mvh/Argt fruntimmer.
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: E

Jobba med känslan att ditt rökstopp gör följande: Du minskar risken att utveckla diverse rökrelaterade sjukdomar som KOL, Dina barn och djur mår bättre av att slippa andas din röklukt, Din ekonomi kommer bli betydligt bättre som du kan göra mkt roligare saker för.
Dvs saker du säkert redan vet.
Rökning är ett äckligt beroende som enbart är negativt. Jag har rökt små mängder till o från innan. Men sedan jag var på en KOL-föreläsning för ett tag sen slängde jag alla cigg o mår illa av tanken vad jag utsatt mig för.
Jag hejar på dig! /E

Svar: Tack :D
Starsprinkle

2014-01-25, kl 16:14:54


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0