Dansade av lycka...

Dag 9.
Vart iväg till OK samt tatt en skön dusch o nu sitter jag här i morgonrocken med en latte macchiato,nomz.

När jag klev upp imorse,eller ja..det var mer runt lunch,så tänkte jag skippa intagandet av ibumetin,alvedon osv.
Se hur länge det skulle gå.
Det gick heeela dagen ända tills för typ en timme sen.
Då hade jag fått så jäkla ont i huvudet samt att när vi var ute så råkade Spike slå till på min hand,det var väääldigt skönt o jag dansade av lycka.
NOT!
Tog mig en ibumetin förut o nu känns det bättre i huvudet iaf.
Antar att kroppen/hjärnan/whatever vänjer sig rätt snabbt?
I don't know.

Handen mår iaf bättre.
Inte särskilt svullet,jag kan smått greppa lättare saker och kan böja fingrarna lite granna.
Så yes,det går framåt minsann.
Bara typ 2,5 månad kvar tills man ser implantatet ordentligt ;)
Btw,på min instagram ( <--- klickbar) kommer det upp bilder titt som tätt på handen för den nyfikne och ja,massa annat crap.

Nu klippa tånaglar o smörja fossingar//HellA

Avslutar med lite skönsång från DAG.



 



Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0