En vecka.

Åhhh vad jag längtar efter att kunna storstäda,jag mår fan dåligt när det ser ut som skit här hemma.
Plockar o grejar så gott det går men allt kan inte göras med en hand.
Och jag längtar efter att kunna spela Tera igen.
Och kunna raka muttan ordentligt.
Haha.

En vecka idag.
Det läker sakta men säkert.
 

På måndag ska jag pilla bort stygnen.
Eller nej,nu ljög jag.
Ska tvinga Jossi att pilla bort dem.
Det börjar bli tradition ^^
Hon tog bort stygnen när jag gjort hornen nämligen.

Btw,är det för alla eller bara för mig som det inte går att se videoinläggen på mobilen?

Nu ska jag ta mig en till kopp kaffe o sen plocka,plocka,plocka.
//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Känns som om du kommer få ett hiskligt ärr från de stygnen? hur ser "hornärren" ut?

Svar: rr gör mig ingenting.Ska ändå ha gaddning där sen,så inget man kommer tänka på.
Ärren från hornen syns inte eftersom de är ovamför hårfästet ^^
Starsprinkle

2014-01-04, kl 19:48:55


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0