Skicka vidare?

Har ni sett filmen 'Skicka vidare' (pay it forward)?
Se den om inte annat,mycket fin och med så fantastiskt budskap.
Har tänkt många gånger på att vi alla borde 'skicka vidare'.
Ett litet (eller ja,tre) steg mot en lite finare värld.
Idag tänkte jag lite extra på det.

Världens bästa Anna var här i förmiddags och lämnade av 4 fullproppade kassar med kläder till Leeloo.
Så snällt!
Så generöst!
Så osjälviskt!
Jag satte mig och la upp allt organiserade högar.
Det blev en helt ny garderob till min lilla dam.
 

Kan inte uttrycka nog hur jävla glad o tacksam jag blev!
Så rensade jag ur alla hennes gamla kläder och sparade väl på sin höjd kanske tio plagg.
Hanna fick välja ut det hon ville ha till sina kids och resten (4 påsar) ska en annan vän få.
Älskar att ge bort saker när jag märker att det är uppskattat.
Det är underbart!
Inte bara saker iofs..
Göra snälla saker för andra,det är fantastiskt!

Leeloo blev skitglad för alla nya kläder o valde ut det hon ska ha på sig i morgon.
Djurmönstrade brallor o djurmönstrat linne ♥

När dessa är slut:
Så slutar jag.
I skrivande stund har jag en kvar.
Sen får det vara bra.
Ska köra med plåster som jag gjorde sist men ska även prova e-cigg med nikotin.
Ska bara hitta ett bra o billigt startpaket.
Hanna slutar med röka :D
Vi kan peppa varandra.
Hon är lite före mig,rökte sista ciggen i typ eftermiddags.
Heja oss!
Whoop whoop!

Adios//HellA






Här kommenterar du:
Skrivet av: Sanna

Lycka till!
Heja heja!

Svar: taack!
Starsprinkle

2014-01-20, kl 08:13:30
URL: http://insaniacparttwo.blogspot.se/
Skrivet av: FiaMedFem

paulsaar.nånting (minns inte) har billiga startpaket, jag köpte därifrån :) Hoppas du lyckas!

Svar: tack tack :)
Starsprinkle

2014-01-20, kl 08:14:17
URL: http://diagnosmamma.wordpress.com


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0