Gaybröllop!

idag gifte sig mina bästa vänner och jag fick äran att vara där och se det.
Nu är Hanna och Josefin fru & fru!
Det var superfint, lite väl kristet för min smak dock men annars jättevackert.

Efter de sagt 'ja' , utbytt ringar som Spike lämnat över (han var stilig ringbärare) och kysst varandra knallade vi ut ur kyrkan, kastade rosblad på brudparet och blåste såpbubblor :)
Sen till församlingshemmet där det var dags för fika.
Det var en drös olika tårtor, fikabröd, kaffe etc.
Vi var många som satt där vid alla borden så det blev galet varmt.
Svettades lite lagom ;)
Anyhow.Jag är glad att jag fick se mina fina vänner gifta sig och jag är så glad för deras skull <3
 

 

//hellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: P

Jag hade helt otippat en riktigt het våt dröm med dig nu inatt. Det var riktigt bra ;)

Svar: haha,nähä? Coolt.
berätta!
Starsprinkle

2014-07-23, kl 17:20:55
Skrivet av: P

Jag minns mina drömmar ganska dåligt men det handlade om ett flertal tillfällen, penetration av alla möjliga öppningar, lättare spanking och bondage. Det var bra. Jag var duktigt kåt när jag vaknade, flickvän blev glad och nöjd.

Svar: oh nice.och förstår heeelt klart att flickvännen blev glad ;)
Starsprinkle

2014-07-26, kl 13:14:07


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0