hääälp.

Åhhh,jag har inte glömt min fina blogg och mina fantastiska läsare (även mindre fantastiska) det är bara det att jag typ...har inget kul att komma med.
Jag kan inte skriva på samma sätt som jag gjorde förr :/
Vet inte hur jag ska få igång bloggen igen.
Jag har seriöst bloggat näst intill dagligen (mer eller mindre iaf) i kanske 10-12 år.
det är GALET länge.
Jag bloggade innan det kallades blogg liksom.

Oh anyhow.
har nån en bra ide eller mindre bra,saksamma på hur jag ska komma igång igen så hooojta ffs.

Puss//hella
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Lou

Är det något som hänt eftersom du inte "kan" blogga som förr? Har tyvärr inga direkta tips att komma med. :-/

Svar: kan försöxka försklara i ett inlägg.
Starsprinkle

2014-07-31, kl 20:20:32
Skrivet av: Sanna

Kan du inte bara fortsätta blogga precis som förr?
Jag som har älskat sin blogg just för att du är så ärlig i den?
Vad är orsaken till att du känner att du inte kan skriva som förr längre?

Svar: oh jag vet.Har fått höra det av många i många år att de gillat min blogg för den är så pass ärlig.
Starsprinkle

2014-07-31, kl 22:40:14
Skrivet av: Carro

Jo, jag har ett förslag :-)
Om du kunde ha typ'' idag för 5 och 10 år sedan'' om du har kvar så gamla inlägg alltså.
Vore skitskoj att läsa tycker jag iaf :rolleyes:

Svar: kul förslag.Tror dock inte det går att hitta de äldsta inläggen för jag började blogga på lunarstorm ^^
Starsprinkle

2014-08-02, kl 22:04:42
Skrivet av: Ida

Älskar din blogg! Följt sig sen Lunarstormtiden. Våga inte lägg av ;)

Svar: wow fan vad häftigt,kul att du finns kvar ännu :D
Starsprinkle

2014-08-05, kl 16:18:53
Skrivet av: kolin

Hallå dö!!!
Jag tror att var sak har sin tid, det har jag sagt förr. Ta ett nytt steg i ditt liv och gör något annat. Vi som har följt din blogg i 100 år får glädjas över det. Vi får läsa dina gamla inlägg som om det vore en roman över svunnen tid. Det var jätte intressant så länge det varade. Jag säger som jag sagt så många gånger, när jag passerar bjuder jag på pizza... K

Svar: nämen hej mystiska Kolin.Tack för de orden,det känns bra.
meeen jag är inte edo att ge upp bloggen :)
Starsprinkle

2014-08-06, kl 20:55:27


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0