Lite nyttigare.

Satan vad gott jag luktar.
Köpte nån duschkräm med pistage från Dove.
Smells lovely!
Så atteeehh,ja..alldeles nyduschad efter att jag,Spike & Megas vart ute o promenixat några km.
Det gjorde vi både igår och idag.
Gotta start somewhere liksom.
Så sitter jag nu med mitt sista glas pepsiMax (de flesta vet hur mycket jag ääälskar det drycken) men jag dricker aldrig vatten,helt seriöst.
Inte ens ett ynka glas per dag och det är inte okey nånstans.
Så...Nu ska jag prova att lägga ned pepsn på obestämd tid.
Bara dricka massa bubbelvatten,för kolsyran vill jag ha!
Jag har klarat mig tidigare så det ska gå nu med liksom.
Var helt pepsifri över ett år sist jag slutade actually :)

Och på tal om att bli lite nyttigare...
Köpte en såå fin neongrön mixer på Netto tidigare idag.
 
Velat ha en länge men aldrig blivit av med ett inköp.
Så köpte vi massa frukt o nu jävlar ska här göras smoothies.
Spike o jag sörplade i oss dessa med färska jordgubba,bananer och vaniljyoughurt,noomz.

Nu ska jag kolla "Rush Hour".
//hellA
 

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0