My first time...

Sådär ja,kvällspissen för Megas avklarad och jag piggnade till lite av den friska luften ute.
Ingen lust att lägga mig riktigt än nämligen.

Imore väcktes jag av Hallbo som plingade på dörren för fullt.
Virade ett täckte om mig och öppnade,jag måste sett ut som 139 svåra år ungefär,haha stackars dem.
De kom med min nya spis.
Min förra var fucked up.
Halva spisen brände maten medans andra halvan knappt lagade klart maten.
Oh well,nu fick jag en ny och det är med glashäll.
 
First time for me.
Och den är så reeeeen och fiiiin.
Vuxenpoäng när man blir helt happy över en spis ^^
Invigde den nu ikväll genom att göra en paj med bacon,ost och purjolök.
Det var första gången nånsin jag gjort en matpaj actually,haha.
Bra smakade den med,omnomnom.
 


I eftermiddags knallade jag upp på byn med morsan,Spike och Megas.
Skulle handla lite samt hämta ut brev.
Sen tyckte Hanna att jag skulle följa med henne och Jossi in till "Underbar" i Örebro (butik med sexleksaker) så de hämtade oss,körde hem de andra sen drog vi vidare in dit.
Finns på tok för mycket roligt där inne.
Hade jag haft massa pengar hade jag gått löööööös,whoop whoop.
Hade kommit hem med hunrafemtiosju påsar snusk typ ;)

Nu ska jag invänta "sex and the city" sen sova.
Godnatt//HellA



Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0