Shut it!

De senaste två,tre veckorna någonting har tre personer påpekat min vikt.
Ena sa att jag blivit så tjock,den andra påpekade att jag fått så kraftiga överarmar och den tredje påpekade att både mina tuttar o lår/höfter blivit större.
Nähä?
För det visste inte jag?

Tror folk att jag är blind?
Saknar känsel?
Jag är fullt så jäkla übermedveten om att jag gått upp typ 25 kilo de senaste 5 (?) åren.
Varför känner folk att de måste påpeka det?
Jag mår tillräckligt dåligt över det redan.
Det blir ju inte lättare för mig att försöka våga visa mig ute i linne nu när det börjar bli sommar o varmt.
Tvärtom you dumbasses!

Jag kämpar med att försöka acceptera mig själv som jag är samtidigt som jag försöker gå ned i vikt....Kluvet.
Inget av det går någe vidare.
Så sluta kommentera min vikt.
Jag VET redan!
Om jag frågar själv är en sak för då förväntar jag mig ett ärligt svar men frågar jag inte så shut it!

//hellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Word

2014-06-05, kl 22:24:50
Skrivet av: Anonym

man går inte ner i vikt om man bara ligger o sover halva dagarna o sedan sitter vid telefon/datorn ;)

2014-06-06, kl 01:17:32
Skrivet av: Johanna

Folk är idioter som anser sig ha rätten att kritisera andras vikt/utseende. Förresten så tycker jag att du är vacker.

2014-06-06, kl 10:42:59
URL: http://divinemadness.se
Skrivet av: Anonym

Ja det där är väl märkligt att folk bara känner att de måste tala om att man blivit större/tjock. Som om man inte visste det lixom.
Blir galet irriterad. Smäll på käften borde de ha. Tur jag är för blyg och snäll för att göra verklighet av smällen :-P

2014-06-06, kl 22:16:26


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0