Full rulle hela helgen.

Hej och hå luden tå.
Det är söndag och klockan är snart 14 i skrivande stund.
För mig är det typ morgon då jag klev upp runt 12 nånting men så var jag inte hemma förräns efter 04 imorse,uhh.

Nu har det vart full rulle varenda helg ett tag så nu blir det luuugna helger ett tag framöver.
Jag är på tok för gammal för sånt här,hahaha.

I fredags var jag,Hanna,Jossi och Linda in till stan.
Först var H & J och såg Di Leva som hade konsert i Örebro.
Sen mötte jag och Linda upp dem.
Eller ja,vi var inne på Rockbar ett tag först.
Fick stå hela tiden då det verkligen var fullsmockat med folk.
Tror aldrig jag vart där när det var så folktätt.
Så det verkar som folk i allmänhet går ut på fredagar.
Jag o flatorna hade nämligen en diskussion om när folk går ut.
Jag tänkte lördagar eftersom folk är trötta efter en jobbvecka o vill softa när de kommer hem på fredagen.
Flatorna trodde tvärtom..de hade rätt ^^

Anyhow..
Drack en öl,snackade o väntade på dem och knallade vidare bort till Plektrum när de äntligen kommit o joinat oss.
Där var det också mycket folk.
Det var nåt eventtjofräs typ..några som kalla sig 'Skattkistan' som spelade reggae på vinyl.
Riktigt nice så vi stod där o gungade.
Första ölen jag köpte var så äcklig.
De kan inte ha rengjort just den kranen på länge för den både smakade o luktade vinäger.
Uhhh.
Tog några klunkar o började må lite illa.
Eftersom jag är världens största mes som inte vågar be om saker (yes,sad but true) så bad jag Hanna gå till baren och be om en ny.
Gullig som hon är så gjorde hon det.
Bartendern luktade på den o hällde ut den så fick jag en ny,lite större :)
Bra service gillar vi.

När jag sen vart på toa..eller köpt en ny öl eller vad fan jag gjorde och sen kom tillbaka till soffan där vi satt.
Så satt det en karl där med mina flator.
Det var visst de som hade raggat upp nån skäggig karl till mig.
Och så fastslog vi att jag är sämst på att prata med människor jag inte känner innan jag blivit full.
Haha,så tragiskt.
Han var jättesnäll och trevlig men det var inte intressant dessvärre.

Körde på långt svart hår (peruk) i fredags.
Kände mig riktigt söt o tycker att mitt egna jävla hår kan växa ut lite snabbare.

Bästaste Hanna <3
 

Framåt ett,två eller vad klockan kan ha vart drog vi bort till Max där vi skämde ut oss totalt men det var det roligaste på hela kvällen.
Jag och Hanna onyktra...Jossi och Linda nyktra.
Fan vad kul det var men stackars de nyktra.
Att umgås med fulla människor är skitjobbigt,fattar inte varför man frivilligt vill utsätta sig för det :p

Igår låg jag mest på soffan,sen kom mina brudar o bjöd på fika o Hanna fick snilleblixten att vi skulle ut även den kvällen.
Både jag och Jossi ba - neeeej!
Men på nåt sätt lyckades hon överala oss,fråga mig inte hur.
Jag mådde inte så jäkla bra så tog det relativt lugnt.
Satt på Plektrum hela kvällen.
Tänkte gå in på Noise (precis bredvid) då det var 'fullmoon party' där med massa ståhej men nej fan.
Istället joinade finaste Wook o hennes kille oss med några vänner.
Så vi satt o hade det trevligt med dem.
 

Just ja,Jossis barndomsvän Esther var oxå med oss :)
Trevlig lite flummig tjej.
Hanna mådde dåligt o spydde så vi drog hemåt rätt tidigt.
Jag drog till en kompis o glodde film tills vi gäspade ikapp då knallade jag hemåt o soooov.

Hej och hå,det var min helg det.

Ska börja baka lite framåt kvällen och fortsätta imorgon när kidsenär i skolan-.
Så blir det födelsedagsfika för att fira min fiiinaste Spiiike <3

Tack och hej - grus och grejs//HellA som nu ska mula glass.


Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Vilken klyfta, fylliga också verkar det som :)

Svar: tack,tack.I do like my boobz ^^
Starsprinkle

2014-03-02, kl 15:45:34
Skrivet av: sandra

Hej. En liten fråga angående spike och Hanna. Är dom två släkt? Tycker minsann att dom är lite lika :)

Svar: hehe jaa,hanna är spikes faster :)
Starsprinkle

2014-03-02, kl 17:33:40


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0