Bytt.

Damn vad vi bökat här hemma idag.
Jag och Spike har bytt rum med allt vad det innebär.
Flyttat sängar, hyllor, skåp, databord, prylar till en förbannelse osv osv.
Allt stort är flyttat o klart iaf.
Kvar är en heeeeel drös prylar från Spikes stora bokhylla.
Allt ska gås igenom...det är inte lite.
Kasta allt skit o skänka bort det som är okey.
Men men...Det tar vi när vi har lust och ork.
Det står i vardagsrummet nu och får stå där ett tag till ^^

Hoppas bara inte katterna får nåt cp ryck o river runt allt.
Och på tal om katterna så fyllde min vackra Snorre 5 år i onsdags :)
Mitt fina lejon <3



Nej fy fan vad trött jag är.
Tror jag ska krypa ned under täcket nu faktiskt.

Nattinatt//hellA



Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0