Jag är så hardcore!

Fy faaan bad Megas fiser illa.
Gissar att det är pga kortisontabletterna.
Uhhh.
Man dör lite och det är nästan så att lukten sätter sig i tapeterna.
Värt dock.
Hon kliar inte sönder sina öron.
Ska på återbesök på onsdag till veterinären så han får kolla om det är någon skillnad.
Jag håller tummar och tår för att klådan inte kommer tillbaka när behandlingen är slut.

Extremt seg o trött helg för min del.
Har knappt gjort något alls.
Spike var dock iväg till Stockholm på lastbilsmässa igår.
De hade det jättetrevligt :)
Jag blev tillfrågad att följa med men hade ingen större lust.
Jag var extremt rock'n'roll och sov under min ensamma tid istället, haha.
Jag är extremt hardcore!

Har ni sett Mc Donalds reklamen om smoothies med de gamla tanterna förresten?
Det är så jääävla JAG som pensionär.
Hahaha, underbart!

//hellA






Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0