Marknad, spelning & tatueringar.

Igår var det dags för Hallsbergs lilla vårmarknad.
Vi väntade tills efter 13 då Hanna skulle hämta sina tre galningar på dagis sen knallade vi upp på byn tillsammans allihopa.
Vi blev en hel drös.
Hanna plus hennes ungar, jag och mina ungar samt Leeloos vän Agnes och min mor o bror :)

Vårmarknaden här är så jäkla liten.
Inte mkt knallar och enbart små karuseller men det var mys ändå.
Ungarna shoppade o snurrade runt i kaffekopparna så de var nöjda och glada.








jag köpte mig ett par nya solbrillor.



har velat ha just den modellen ett tag men inte hittat några så det blev en nöjd Hella med ;)

Efteråt knallade vi hem och fikade o slappade en stund.

Kvällen blev det utgång för mig o brudarna.
Drog till Plektrum där bandet 'The Hawkins' spelade.
Aldrig hört innan men de var bra!


Sen fyllesvulla på Max som vi oftast gör när vi går ut.
och efter det hem och zzzova!

Idag var jag, Leeloo o flatorna med Louise in till Kumla för hon skulle gadda sig.
Det blev en fjäril på bröstet.
Och Julio hjälpte henne att byta toppen på hennes dermal.
Josefins tatueringsoskuld försvann :p
Hon tatuerade in Hannas namn under armbågen med ett litet hjärta ^^
Knasjossi :p


nu ska jag kolla klart på 'The pacifier'.
nattinatt//hellA




Här kommenterar du:
Skrivet av: m

Såg dig på marknaden. Är det inte maxi så är det givetvis här. Såg när du prova brillorna. Men vi sprang i princip bara igenom allt. Men inte visste jag att vi skulle fångas på en av dina bilder. 😜:-P

Svar: haha elaking att skriva sådär,nu blir jag jättenyfiken ju :P
Starsprinkle

2014-05-04, kl 10:57:17


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0