Veterinären.

Idag var jag tvungen att fara iväg till veterinären med lilla miss Megas.
Hon har hållt på o kliat sig frenetiskt i öronen så pass att hon tjutit.
Det blev bara 3 timmars sömn inatt för mig och henne pga det.
Stackars liten.
Veterinären gav henne två sprutor samt fick jag med mig recept på örondroppar o kortisontabletter då det var geggamoja och rött/irriterat i öronen.
Så ska vi tillbaka om en vecka och kolla läget.
Det blev en nota på 650:- som jag egentligen inte har men det är bara att gilla läget när de små lurvarna måste ha hjälp.
Blargh!

Onsdagskväll o jag sitter med mobilen i soffan o bloggar i reklampausen.
Grey's anatomy på tv ffs.
Bästa på hela veckan ♡

Nu ska jag fylla tanken på e-ciggen o mer Pepsi Max i glaset//hellA








( ser ut att vara typ 100 år på denna för jag är så äckligt trött)


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0