Ät skit surgubbe!

Jaha,här sitter jag vaken helt ensam i mörkret.
Bra att vakna strax före 06 en söndagsmorgon,blargh,neeej!
Men vaknade o kunde inte somna om.
Och nu har kaffebryggaren slutat låta så jag ska fylla upp min mugg.

I fredags när Leeloo kommit hem från skolan så drog vi (Jag,Leeloo,min lillebror Björn och flatorna) in mot Örebro.
Började på Rusta för att köpa julgran.
Förra året svor jag så mkt över min förbannade gran o sa att nästa år skulle jag tamefan ha en annan.
Jag har fejkgran för jag inte vill ha all jävla barr liksom men granen vi haft innan 'barrar' utav helvete ändå.
Hittar 'barr' huuur lång tid som helst efter granen åkt ned i källaren efter jul o nyår liksom.
Kukgran!
Anyhow.
I vanlig ordning fick jag beslutsångest...som jag alltid får...gällande allt ^^
Kunde inte bestämma mig för blå,rosa,lila,vit,limegrön eller svart gran.
Leeloo ville såå hemskt gärna ha en rosa så hon började lyfta fram en sån så vi körde på det.
Lillebror min tog en blå.
Denna gång blev det en på bara 150 cm för katterna kommer säkerligen bråka o muppa sig med trädet iaf så ..ja..mindre blir bättre.


Sen vidare mot Mariebergs galleria.
Jag köpte mig hårfärg på 'Sweet Poison',fick beslutsångest där med så köpte två nyanser xD

När vi precis kommit ut från portarna där så skrattade vi o tjoade som vi oftast gör (jag o flatorna) och uppenbarligen var vi lite för glada då en sur gubbe var tvungen att kommentera att vi lät så mycket och nämnde nånting om ADHD.

Ujujuj,så var inte för glada gott folk.
Människor kan störa sig på er.
Ät skit surgubbe,jag är hur jävla glad jag vill!!
 


Var tvungen att knalla in på 'Djurens center' med för att köpa ett särskilt foder till Megas och en tratt.
Nu jävlar är jag hoppfull gällande att få bukt med hennes hy och tassätande.
Läst på utav helvete och införkaffat diverse.
Sen att Megas är mindre happy över tratten är en annan femma ;)

Avslutningsvis blev det 'Willys' .
Hur vi fick plats med all mat i bilen är ett mysterium eller så är vi jävligt duktiga på att utnyttja utrymme ;)
Fikade sen lite hemma hos mig innan damerna drog hem till sig.
Bra dag!

Igår färgade jag håret.
Hade blekt det innan,tror jag gjorde det i fredags..
Can't remember.
Röda/rosa nyanser är galet svåra att få ur om ni inte redan visste det.
Trots en jävligt bra blekning från Mood så blektes bara utväxten och sidorna.
Det rosa var näst intill samma nyans som innan blekningen dvs babyrosa.

Anyhow..
Lilla söta Spike hjälpte mig pensla färg runt själva tuppkammen där bak där jag inte kunde se något.
Sen mitt i alltihopa kom flatorna o Jossi hjälpte mig med resten <3
Resultatet blev detta:


UV turkos från 'Stargazer'.
Svårt som fan att få till bilder som gör färgen rättvisa.
Jag är nöjd iaf :)
Behövdes en förändring för nu hade jag vart rosa rätt så länge.

Upptäckte löss på Leeloo igår...IGEN!
Jag blir fan tokig.
Undrar just vilka föräldrar det är som inte behandlar sin/sina ungar.
För det går bara runt.
Senaste nyhetslappen från skolan uppmanade oss föräldrar att verkligen vara noga för det är ett stort problem men ändå verkar någon/några skita i det.
Det gör mig förbannad för det är fan inte ett dugg festligt med de små blodsugande vidriga asen.
Som tur är har jag lusmedel hemma så jag behandlade Leeloo på en gång och jag uppmanar henne konstant att inte ha håret i närheten av någon annans hår samt inte dela borste,mössa,hårspännen ..anything..med några andra kids.
Gaaah,svårt.
Räcker med att jag tänker på krypen så börjar det klia som fan över hela mig :/

Jahopp,det var allt för mig right now,ha en trevlig söndag gott folk.
det ska vi ha,lyssna på julmusik o pynta granen senare idag.
Japp,vi tänker vara tidiga ;)
//HellA
 
 
 
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Linda

Prova msm och silvervatten på hunden :) Min mammas hundar har blivit bra och fri från kläda och slipper nu kortison.

Svar: vad är msn för något?
ahh silvret har jag tänkt köpa :)

fan vad skönt för din mors hund :D
Starsprinkle

2014-11-24, kl 09:45:11


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0