GOTG

Seeeeeeeg helg,inte direkt gjort någonting alls.
Inte orkat göra nånting alls.
Leeloo var dock på skoldisco o skakade rumpa i fredags o Spike var o åkte skridskor med vänner i lördags.
Jag saknar att åka,det var många år sen nu.
Vill glida runt igen,och jag vill lära Leeloo åka så det måste tas tag i snart :)
När jag var yngre ville jag så gärna börja på konståkning,synd jag aldrig fick göra det.
Undrar hur det är med balansen på skridskor idag...
Haha,jag kanske borde ta med en kudde o rep att fästa kudden runt mig.
Eller iofs,jag har rätt fläskig röv så den funkar som stötdämpare ;)

Igår kollade vi på 'Guardians of the galaxy' som var riktigt bra och jävligt rolig.
Garvade massor.
Och jag blev lite kär i 'Nebula' för hon var så förbannad het.
Omnomnom.
I mean,just look at that face.

Och 'Groot' var så äckligt jävla söt.
Både som vuxen och bebis.
 
 Nu ska jag försöka få upp Leeloo ur sängen.
Hon är svårare än en tonåring *suck*

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Johanna

Du är lite lik tjejen på bilden, nu har jag inte sett filmen men ändå. På bilden är ni lika :)

Svar: åh jag håller inte med dig ett dugg men fan vad awesome att du tycker det.
tack ;)
Starsprinkle

2014-11-17, kl 19:53:25
URL: http://divinemadness.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0