Jävla hundfisar

Jävla hund...ligger tätt intill mig här i soffan o släpper en tyst med dödlig fjärt.
Fy fan..hundfisar är nästan lika hemska som barnfisar.
De ligger nog faktiskt lite lika tror jag.

Förutom att sniffa hundfjärt sitter jag här och dricker julmust o halvkollar på Southpark på comedy central.

Imorgon fyller min fina Leeloo hela 8 år så jag har börjat lite smått med att baka idag.
Citronkladdkaka och daimkolakakor samt förberett dumlefluff.
Resten gör jag imorgon innan vi firar henne.
Kladdkakan blev tyvärr inte särskilt kladdig alls då jag hade den för länge i ugnen.
Funderar på att slänga på nån glasyr o lite citronströssel så funkar det som 'vanlig' mjuk kaka,bara att den är lite låg.

Alltså jag tänker hela tiden att jag ska skärpa mig o blogga oftare men jag kommer inte längre än så.
I'm fucking hopeless.

Allt rullar väl på som vanligt här i det stora hela.
Med träningen går det mindre bra nu dessvärre.
Motivationen lyser med sin frånvaro men jag ska ta tag i det.
I will!
Har iaf inte gått upp nåt av det jag lyckats gå ned. :)

Nä men seriöst!
Nu fes Megas igen,uhhh!
Jag får andas med munnen,dör fan.

Nej,nu ska jag fylla på mustglaset.
//hellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0