Känns konstigt.

Känner mig konstig.
Började ju med högre dos Strattera i förrgår.
Både igår och idag har jag känt mig underlig..
Småsvajig i huvudet,mår illa,värmesvallningar,rysningar och det spänner i hela huvudet från och till.
känns inte ett dugg häftigt.
Och det gör mig rädd.
när min kropp/hjärna beter sig annorlunda mot innan blir jag rädd och då triggas min panikångest automatiskt igång.

Jag har flera ggr både igår o idag tvingats fokusera stenhårt på andningen för att avvärja panikattacker.
fuck!

Jag ger det några dagar med denna dosen och har det inte stabiliserats något så skiter jag i detta.
Jag måste kunna fungera som människa.
Vågar knappt gå ut med hunden nu för jag är rädd för attackerna.
Tar kortare promenader.
Avskyr mediciner!


Här kommenterar du:
Skrivet av: Anders

Kontakta vården och rådfråga.

Svar: ahh,jag ska ringa dem o förklara läget.
Starsprinkle

2014-11-21, kl 07:18:10
Skrivet av: Ano

När jag först startade med ångestdämpande medicin mådde jag först tusen gånger sämre än utan dom i ca 3-4 veckor innan dom började värka ordentligt. Vet inte om det kanske är likadant med dessa tabletter?

Svar: ah när det gäller sån medicin blir det oftast värre först men det ska det inte bli med denna :/
Starsprinkle

2014-11-21, kl 11:25:33


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0