Klantröv.

Följt Leeloo till skolan,Megas är rastad,iskall julmust light är upphälld i ett stort glas <3

Igår började jag med högre dos av 'Strattera'.
Dubbla dosen mot vad jag hade i förrgår.

Har ätit medicinen några månader nu och hittills är det som att ha ätit snordyra sockerpiller,inte ens lite verkan har de haft.
Så ja,vi får se om det blir någon skillnad med denna dosen 'håller tummarna*
Tröttsamt och dyrt att ställa in sig på ny medicin minsann,ughh!

På tal om något helt annat så har jag haft denna hårfärgen ovanligt länge nu för att vara mig.
Brukar ju byta rätt ofta.
Skulle bleka håret igår så jag kan slänga i en annan färg som ska införskaffas i helgen.
Blandade pulver o vätska som alltid, sen eftersom jag är så jävla duktig råkade jag häva ut byttan i handfatet så hälften av blekningen for ned i avloppet.
Good one there Hella.
Nu har jag ju inte så jäkla mycket hår på skallen så det räckte väl rätt okey iaf men inte tillräckligt.
Är gulaktig på sidorna & i hårbotten,det rosa är bara aningens blekare.
Men sen så suger märket 'Miss magic' också,sucks very much.
Aja,köper Mood till helgen.
Tur det är 'mössväder' ute ;)
Är ändå så jäkla ful om huvvet nu när jag håller på och sparar ut håret,ser ut som ett ludet ollon ^^

Oh,yay.
Hittade jultvålarna från Gunry på Dollarstore igår.
Love them!
Särskilt polkagristvålen,luktar så gött.
Det ska finnas tvålar från samma märke som luktar typ desserter med men de har jag inte stött på ännu.
 

Hittade söta ljuslyktor med som fick följa med hem.
2 styckna för 10 spänn är taget.

That's all for now folks//HellA
 



Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0