steka ägg.

Väcktes efter 04 nånting av Leeloo som kom in i mitt rum o sa att det dunkade i hela huvudet o att det gjorde ont i kroppen.
jag klev upp o kände på henne.
Stackarn var kokhet,hade kunnat steka ägg på ungen.
Snabbt i med en alvedon och några klunkar vatten sen stoppade jag om henne bredvid mig.
Magen gjorde ont så följde damen till skithuset sen bädda om igen.
Då började hon må illa o spydde i sophinken.

Lilla skruttfisen min mår inte alls någe bra.
Efter någon timme lyckades hon somna om o sover ännu.
Jag har hunnit få iväg Spike till skolan,vart ute en snabbis med Megas samt druckit kaffe.
Och nu ska jag krypa ned bredvid sjuklingen o hoppas på att få slumra en liten stund iaf. //HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0