Vem är R?

Så vem är denna R?
Jag har vart relativt försiktig gällande att skriva om honom då jag var så osäker hela tiden gällande vad han tyckt/velat osv gällande honom och mig.
Men nu,när jag äntligen kan kalla honom min pojkvän,efter att ha träffats i tre månader så kan jag öppna mig,whoop whoop :)
*glad tjej*

Robert är 26 årig norrman som bor i Västerås.
Jobbar med att bygga elskåp och massa annat invecklat tjofräs som jag inte förstår ett dugg av.
På fritiden tycker han om att skruva med sina älskade bilar,åka mc när det är säsong,fota,skidor/snowboard,gaming,musik,film etc .
Han är lika kort som mig,smidigt när man ska pussas ;)

Han är olik andra av det manliga könet på många sätt och det tycker jag om.
Kidsen tycker om honom vilket är viktigt!
Och jag...jag tycker väldigt mycket om honom :)
 


Lite info om herr Robert iaf,är ni nyfikna på nåt särskilt så fråga.
nattinatt//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Emmi

Grattis till kärleken 😀

Svar: Tack stumpan :*
Starsprinkle

2014-11-19, kl 08:55:02


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0