Fan vad jag är bra!

Lördagsmorgon...eller ja,för mig iaf.
Det är inte alls morgon,mer lunchtid men jag dricker rutinerat mitt morgonkaffe och tar hand om min farm på Farmville 2 samt vejp vejp vejp.

Fick hem några nya smaker igår från ett annat märke nämligen "Mastervape".
Smakerna 'banana berry', 'banana cream' & 'banana strawberry'.
Yes,jag gillar bananjuicerna.
Vejpar just nu 'Banana berry' som smakar banan/blåbär och den är noooomz.
Har för övrigt fortfarande inte rökt ett enda bloss på en vanlig cigarett.
Vet faktiskt inte hur långt tid det är nu sen jag slutade röka.
Men det är jäkla många månader iaf.

Oh,oh,oh..faaan vad bra det är med bilddagboken ibland :D
När man kan gå tillbaka och kolla.
Den 19e JANUARI slutade jag röka.
Holy crap,det är jävligt längesen.
Fan vad jag är bra!
Ska så småningom även sluta vejpa,bli helt nikotinfri..eller iofs,kanske väljer att vejpa utan niktoin bara,den som lever får se.

igår var det Hallsbergsmarken.
Det är två per år,en på våren och en på hösten.
Och den på hösten är den stora,dvs med mer stånd och med större karuseller,inte bara för småkottar.
Det är aldrig folktätt här i byn men när det är marknad så verkar varenda människa ge sig ut,så det var trångt att ta sig fram ^^
Man träffar alltid på välbekanta ansikten,även de man nästan aldrig ser annars.
Jag,Björn,mamma,Leeloo och hennes vän Agnes knallade upp efter de slutat skolan och sen mötte vi upp Spike efter han slutat.
Kidsen köpte godis,littlest pet shop,munkar och diverse smått och gott.
Samt åkte karusell.
Men för 40:- per åk blir det inte många turer minsann.
Jag åkte oxå med tjejerna en gång,klassikern virvelvinden blev det :)
 

Själv köpte jag välbehövliga gummistövlar.
Snyggaste stövlarna jag sett.
Och jag fick sån beslutsångest,stod vid ståndet säkert 10 minuter och bara velade fram och tillbaka för jag ville ha dem alla,seriöst.
Hade jag haft råd hade jag utan tvekan köpt ett par av varje.
Messade R för att be om en andra åsikt men det hjälpte föga då han inte gillade nåt av paren,haha.


Men till slut blev det dessa.


Efter att ha knallat runt i ett X antal timmar så var vi alla trötta o blöta efter regnskurar titt som tätt pluuuus att jag haft extrem jävla träningsvärk i röv o ben.
Så jeffla ont.
Gått som en 97 årig kärring som skitit ned sig imellanåt,trust me.


Det börjar dock lätta nu,efter typ tredje eller fjärde dagen.
Pjuuh.
btw,jag börjar få en liiiiten muskel.
För andra må det se ut som ett myggbett men för mig är det awesoooome då jag aldrig haft nån bump där alls.
Haha,i love it.
Sakta men säkert.....sakta men säkert :D

Och lite har ju hänt faktiskt.
Bilden med mössan är från förra året och den där jag sitter osminkad o morgonrock är tagen för några dagar sen.
Jag tycker minsann att kinderna ser mindre fluffiga ut :)
*Happy girl*
Kläderna börjar kännas lite  lösare,det är amazing.
Kan inte uttrycka hur underbart det är!

Nu ska jag påbörja operation rensa bland alla hundramiljoner skor ute i hallen.
//HellA

 
 
 
 
 
 




Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0