Jag önskar mig...

Freeeedaaaag!
Whoop,whoop.
Slippa vakna av 5 störiga alarm imorgon,wonderful!

Fredag innebär ju även vägning/mätning.
Var rädd att jag skulle gått upp i vikt då jag känner mig helt fluffig o uppblåst,mens på gång och sen har det inte gått överdrivet bra att komma till gymmet ensam.
Jag önskar mig en gymbuddy!!!
Jag vågar inte iväg själv,helvete vad arg jag blir på mig själv.
Hate it.
But anyhow.
Hade gått ned 3 ynka hekto o minskat 1 cm runt lår.
Självklart mycket bättre än inget,eller uppgång men ändå,man vill ju se bättre siffror.
Nu gäller det bara att inte haka upp sig på det (vilket jag är jävligt duktig på) utan att kämpa vidare och se till vad jag åstadkommit hittills.
Hej och hå!

Jag har vart så jävla bitter de senaste dagarna.
Leeloo driver mig till vansinne.
Hon är så sanslöst dryg,kaxig o bara...gaaaaah.
Hon ger mig gråa hår!
Jäkla ålder hon är inne i.
Daaamn.
När hon är med vänner är hon hundra ggr drygare än i vanliga fall.
Och lyssnar noll..och är helt fläng.
Igår tog jag mig en skogspromenad på några kilometer för att rensa huvudet o lugna ned mig.
Uhhhhh.

Nu ska jag dricka upp mittt morgonkaffe.
//hellA
 
 
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Emma

Kunde inte kommentera ditt senaste inlägg, men jag och säkert många fler väntar med spänning på ett nytt inlägg :)! Du är så jävla skön, en underbart rolig människa! De som får lära känna dig kan skatta sig lyckliga 😘

Svar: Men åhhh,vilken fantastiskt underbar kommentar.vad glad jag blev nu.
Tack snälla du.
puss på dig! :*
Starsprinkle

2014-10-07, kl 20:38:09


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0