Smeker ens anal.

Det är i skrivande stund tisdagskväll.
jag har kollat nya avsnitten av 'The big bang theory' och sitter nu o vejpar,mular satsumas och dricker päronvatten.
Hade tänkt lägga mig snart men kom på att jag skulle ju skrääääjva.


Hela helgen var sååå bra,njutit i fulla drag.
Om man bortser från att Leeloo är inne i en riktigt kukig period som jag tror jag redan nämnt.
Vilket gör att jag blir otroligt irriterad på henne och bara vill spy på ungen ^^


Anyhow.
Fredagen var slapp o mysig.
R kom på kvällen så kollade vi film o bara var.


Lördagen - klev upp äckligt tidigt eftersom herr R som jag nämnt är en sån där hemsk morgonmänniska den jäveln,haha.
Så tiden när jag vanligtvis försöker vakna till med kaffe o komma ur zombietillståndet så var vi redan på väg in till Kumla i hans bil med kidsen.
Gick in på 'Pickaboo' (affär med smått och gott) för jag lovat kidsen lösgodis.
och jag hittade lite roligt rövpapper.
Alltid trevligt med lite omväxling till det tråkiga,vanliga,vita som smeker ens anal.
Så köptes det lite nya nagellack (doftsatt),mustacher och ja,lite småkrafs.
Sen in på Ica Maxi för att handla hem diverse.
Vidare hemåt så gjorde jag smaskig pannkakslunch.
Efter det sysslade kidsen med sitt o jag & R dog på sängen,vi båda slocknade nån timme.
Skönt som fan.

 
 


Framåt kvällen kom F1 & F2 som numera Hanna & Jossi heter,haha.
Vi tog R's bil o drog in till Örebro en sväng.
Så jäkla gött att de fick sitta bak för en gångs skull,alltid jag som gör när jag åker med dem liksom,hehe.
Käkade på 'Subway' då jag faktiskt aldrig ätit där innan.
Fattar inte varför det aldrig blivit av.
Så jävla gott och fräscht!
Jag och R delade på en stor jäkla macka sen satt vi där o garvade o var puckade som vanligt en stund.
Kommer utan tvekan käka där fler gånger,omnomnom.

 


Ville inte hem efter det så vi åkte runt lite här och där utan nån direkt mål.
Hamnade vid Svampen (känt vattentorn i Örebro för de som ej vet det) för R ville fota det lite med systemkameran.
Det stod att det skulle vara stängt där men vi kände på dörrarna o det var öppen.
Så vi tog hissen upp men möttes av en vakt som sa att stället var abonnerat så det var bara att snällt hoppa in i hissen o åka ned igen.

 


När vi var tillbaka i Hallsberg så drog sig F1 & F2 hemåt till Åsbro medans jag & R la oss och kollade film och serier i sovrummet o bara mös efter att Leeloo slocknat.
Lovely,lovely.


Söndagen - bjöd på upptäckten av löss i både Leeloos huvud samt hennes väns.
Jag hade lite lusmedel hemma men det var knappt så det räckte till allt Leeloo's hår så vi stoppade in alla kids i baksätet o drog in till Marieberg eftersom det fanns öppet Apotek där som tur var.
Köpte mer medel o knallade runt en stund.
Dreglade över skor,kikade på tv-spel och handlade lite till dagens middag som blev rapsgris,fullkornspasta och svampsås.
Men på tal om lössen.
Äckliga jävla små kryp,jag avskyr dem.
Det är andra gången Leeloo fått löss nu bara sen skolan började.
Jag hade aldrig haft det innan men fick det för någon månad sen.
Jag klarade mig i 30 år.
Spike har heller aldrig haft det men har hittills klarat sig utan de små blodsugande äcklen.
Och det är ju så förbannat dyrt att lusbehandla.
Nu får det inte komma fler!!
Leeloo har fått strikta regler om att inte ha huvud mot huvud med nåååågon,inte heller dela kammar,mössor,hårspännen,whatever i skolan med någon.
Hoppas verkligen hon kommer ihåg att följa dem.

Räcker med att jag skriver om de små asen nu så kliar det i hela skallen på mig.


Nej fan,det får lov att vara allt för idag.

 
 

 
 


Nattinatt//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: MansonDust - en mammablogg om barnmode

Har heller inte haft löss nånsin men både Star & Ninja har haft pga skolan. Irriterande! Nu var det 1-2 år sen sist, som tur är...

Svar: tur att inte hela familjen fick det iaf :)
Starsprinkle

2014-10-09, kl 07:14:53
URL: http://mansondust.nu/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0