Här har det hänt grejer!

Igår var jag nere på psyk hos en arbetsteraput som skulle typ..ja,utvärdera mig..eller nåt sånt.
Fick så jäkla många retarded frågor.

Visserligen var allihopa standardfrågor för den typen av möte men ändå,kändes så jävla fucked up att bli frågad saker såsom "kan du avläsa analoga och digitala klockor?"
"Byter du kläder?"
"Hur gör du när du tvättar?"
"Äter du mellanmål"
ja,you get the hang of it.
Hahaha.
Oh well,nu är det mötet avklarat iaf.
och infon från henne ska min/mina läkare få sen.

På tal om tvätt blev jag så bitter igår.
kom ned i tvättstugan för att påbörja mitt tvättpass.
Då har nån snott min tid.
Båda maskinerna är i full gång.
Jag blir pissed,stannar programmen o sliter ur den dyngsura tvätten som det rinner as hell om o lägger i tvättkorgarna o ställer skiten utanför tvättstugan.
Det rann vatten i källargången.
I couldn't care less.
Jävla folk!
Aint nobody got time for that!!!

Fredag idag.
Det innebär veckans vägning och mätning för mig.
Hade denna gången gått ned 0.7 kilo och nån cm här o där.
Då har jag inte gymmat på hela långa veckan pga diverse skäl.
Nästa vecka _ska_ bli bättre.
Meen,det har gått framåt minsann och jag är stolt över mig själv.
Kollade i mitt lilla häfte där jag skriver upp måtten o vikten.
Sen starten har jag gått ned omkring 6,5 kilo.
Det är på typ 5 veckor eller nåt i den stilen.
Vader - minus 1,5 cm.
Röven - minus 6 cm.
Mage - (mätt precis under naveln) minus 4 cm.
Överarmar - minus cirka 1,5 cm.
Av någon underlig anledning har jag glömt ta lårmåtten,why I do not know.
Men skrev upp mått idag iaf så jag kan hålla koll.

HEJA MIG,så jävla duktig tant!

Nu ska jag plocka o greja sen upp på byn med moderskeppet mitt för att handla lite.
Hoppas ni får en fin fredag gott folk//HellA
 



Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0