That feeling!!

Tidigt imorse,redan runt 6.30 nånting for västeråsarn "R" hemåt efter ännu en jättebra helg här.
Its sucks when he has to leave.
Och nu dröjer det typ 2 långa vec kor tills vi ses igen.
BLARGH!!!

I fredagskväll när han kom så hade jag,Hanna och Jossi förberett för att ha tacokväll ihop.
Myspys.
Så han hann typ inte mer än in innanför dörren innan det blev dags att käka.

Lördagen..vad fan hade vi för oss då.
Jo,vi knallade bort till gymmet o R körde hårt med mig och Hanna.
Just då avskyr jag honom men är tacksam efteråt,hahaha.
Benen var lite som gelé typ :p


Dagen innan hade jag vart på "Actic",ett annat gym här i Hallsberg tillsammans med Lidl-Marie som vi (min familj) kallar henne,funderar dock på att byta hennes smeknamn till Snyggmarie.
Hon hade 5 gratisträningar att ge bort o hade tjatat lite på mig att jag skulle hänga med.
Så efter mycket om och men gjorde jag det.
Både hon och jag blev impade av att jag inte bangade för det brukar jag näääästan alltid göra när det är något nytt.
Allt nytt gör mig nervös och lite ångestfylld nämligen.


Oh well,tillbaka till lördagen.
Senare..efter vi käkat o slappat så drog vi ut med herr och fru flata på en liten 'roadtrip' och när jag skriver roadtrip så menar jag flänga runt kring hallsberg/kumla/örebro (oftast),haha.
Anyhow...Denna gång for vi till Kumla o visade R hur det såg ut vid Kumlafängelset där alla farliga människor sitter inspärrade sen handlade vi lite på Ica Maxi,for runt lite till o sen vidare hemåt.
Då satte sig Spike & R o hade liten tv-spels kväll,de körde GTA 5 som jag inte är intresserad av så jag la mig i sovrummet o glodde en film och log över att de hade trevligt tillsammans :)

Söndagen.
Jag knådade ihop till lite scones till frukost och sen...
Åhhhhhhh.
Jag åkte motorcykel!!
Ni kan inte ens ana och jag kan inte ens beskriva.
Grejen är en att jag velat åka MC sedan jag var kanske runt 14 år eller något.
kanske lite yngre.
Då började jag bli lite kär o sporthojar och det har hållt i sig sen dess.
Inga glidarhojar för min del,sporthojar eller inget :D
R har en jättefin Yamaha R1 och denna gången hade han tatt med sig extra hjälm o nån sittgrejsimojs.
Vädret var jättefint o jag var både nervös och förtjust.
Mhiiiiiip <--- glatt ljud.


Vi klädde oss o jag bökade mig upp på hojen bakom honom o höll om.
Så brummade vi iväg.
That feeling!!
Så jävla fantastiskt.

Det kändes så bra och så rätt.
Har alltid sagt att jag ska ha körkort o hoj innan jag dör och nu VET jag att jag SKA ha det!
Så ÄR det bara!
Känslan när han drog på..alltså..Wow.
Att sitta på all den kraften...i'm speachless <3
Jag är så tacksam för att jag fick åka med.


 
 

Senare tvingade vi med oss Spike ut på en promenad bort till Netto för att handla lite grejs till middagen.
Så ville R ha choklad som inte fanns där så vi drog vidare upp på byn vilket jag var trött o motvillig till men det blev mysigt.
Satte oss sen och tog en glass vid Puttlabäcken o bara var en stund.
Jag har vart superduktig med maten i flera veckor,inte ätit nåt skit alls så jag unnade mig en Calippo,det var jag fan värd :)
typ 95 kalorier,så det är acceptabelt tycker jag allt.

Nu ska jag dricka upp mitt eftermiddagskaffe och sen småplocka lite.
//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: P

Sporthoj?!? Fnys! Det ska vara stort, svart, amerikanskt och bullrigt.

Svar: haha svart fiiine.men jo,sporthojar indeed.
inga jävla glidarhojar.
Starsprinkle

2014-09-10, kl 12:03:14


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0