Utekväll & pusskalas.

Har lite 'fetto ångest' efter helgen...
Men NEJ,inga negativa tankar,bara nya tag och positiv syn så blir allt skitbra!
Så det så!


Jag är jävligt dålig på att vara spontan även om jag försöker jobba på den delen.
Men anyhow,så blev det att spontant följa med mina brudar ut på gaykväll på Noise i lördags.
Jag började här med några öl och hög musik,sen kom Hanna,Jossi och Linda för att hämta mig.
Nu var det ett tag sen jag drack o jag kände verkligen i söndags att jag inte direkt saknat bakfyllan.
Lär dröja ett tag innan nästa gång nu.
Vill hellre fokusera på hälsan än att supa,whoop whoop.


Oh well.
När vi kom till Noise o skulle visa leg (jag ser sååå ungdomlig ut tydligen) så rotar jag i väskan men hittar inte min jävla plånbok,leg..nada.
Hade innan vi drog stoppat ned lite smått behövligt i en necessär som jag tänkt ha i handen så jag kunde lämna in själva väskan i garderobsförvaringen.
But oh nooo,fanskapet låg kvar hemma på bordet.
Har aldrig hänt innan för jag är en sån där som dubbel o trippelkollar att allt är med typ.
Nu hade jag sån jävla tur att vakten var gullig o trodde på att jag var över 18 (duuh) och Hanna kunde lägga ut för alla kostnader under kvällen.
Pjuuuh,tack liksom!


Det blev en helt okey kväll.
Jag var först inte på humör för att studsa runt på dansgolvet men det slutade med att jag gjorde det iaf.
Och när jag skulle dansa på ett bord så tyckte inte ordningsvakten likadant som mig xD
hahaha.
Han typ bara kliva upp innan han viftade med armen o menade att jag skulle gå ned.
Fulla Hella är roligare än nyktra Hella iaf.
Sen när vi satt ute på altanen eller..ja vad fan man nu säger..så kom det en skitsöt tjej o började kramas o pussas med mig ^^
Helt random sådär.
Inga fel alls.
Men sen verkade hennes vän av manligt kön bli svartis o drog o så hon var tvungen att skynda sig iväg efter honom.


Och som vanligt när jag är ute blir det massa tafsande på hornen.
Tur att folk är vänliga nog att fråga iaf o inte bara går fram o börjar kladda i ansiktet på mig,då hade jag fått aggressiva släpp xD
Tycker bara det är kul med alla olika reaktioner och frågor.
Om folk på ett drygt sätt frågar vad jag har i pannan brukar jag köra med att jag är allergisk mot myggbett eller att jag råkade gå in i en vägg,sen går jag vidare ^^


Efter krogen drog vi i vanlig ordning till Max för att fyllesvulla.
När jag står där i kön så är det någon bakom mig som säger typ 'heyy,starsprinkle,kan jag få ditt nummer?*
(Han läste på min tröja).
Så kom han fram o ställde sig bredvid mig.
Jag: varför då? Du ser ut som en liten moderat brat'
Bwahahaha.
Sen gick han tillbaka till sina vänner o bla bla bla.


Innan när vi fyllesvullat har jag inte haft några som helst problem med att trycka i mig en stor jävla meny men denna gången blev jag positivt överraskad för jag var så jävla proppmätt efter pommes och mozzarellasticks.
Tog med mig burgaren hem o åt dagen därpå.
Häääärligt!


Sen hem o tvärdäcka o jag fick sova ända tills typ 11.
Rätt ovanligt då jag brukar vakna typ 07-08 när jag druckit.



Burn in hell - cykelställ//HellA

 
 

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0