Helgen + födelsedag + vält gravsten.

Har ni haft en bra helg gott folk?
I hope so.

I lördags runt lunch drog jag iväg till Taisto,han mötte upp mig på tågstationen i Örebro så knallade vi runt lite här och där.
Jag stressade upp mig för han ville gå i affärer.
I vanliga fall tycker jag om det minst lika mycket som han gör men sedan panikångesten kom tillbaka så blir jag nojig och orolig över att få panikattacker i affärerna.
Ugh!
Så jävla dumt att stressa upp sig innan man ens är där liksom men det är lättare sagt än gjort att inte göra det.
Meeeen det gick bra.
Blev lite jobbigt till och från men jag klarade av att inte gå ut från någon av affärerna och det blev några styckna nämligen.
Min karl är ett riktigt fruntimmer som älskar att gå i affärer,shoppa,inredning etc.
Min lilla gay <3

(så jävla sexig pojkvän jag har,mjauuuu)
 


Well när det inhandlats byxor,luvtröja,antennkabel och lite annat tjofräs så begav vi oss hemåt,fixade middag bestående av pommes,köttbit,grönsaker och bearnaisesås,omnomnom.

Sen höll vi på och bökade med en soffa som behövde rengöras som han fick för en vän för lite sen.
En soffa i svart tyg med vita märken,nej det var inte jizz,haha.
Vi använde en ångtvätt,vanish oxy action,dammsugare och faaan vet allt men nope det blev bara pyttelite bättre.
Höll på att få toksläpp båda två.
Sista alternativet var galltvål och mirakulöst nog hjälpte det.
Amaaaaazing,halleluljah!
Prisa fezuz!

Avslutade kvällen blev det film -Sunes sommar- som den trötta karln dock somnade ifrån,hehe.
Söndagen drog vi till ÖoB bland annat för att inhandla diverse innan jag var tvungen att fara hemåt.
Bussresan hem blev rätt jobbig tyvärr.
Men jag satt där med stänga ögon,andades och lyssnade på Welle:erdball för att försöka distrahera mig själv.
*pust*

Från det ena till det andra - idag skulle Spikes pappa Daniel fyllt 30 år.
En jobbig dag för Spike men jag försökte påminna honom att försöka fokusera på alla positiva minnen han har med sin far istället för det faktum att han är död.
Lättare sagt än gjort men man måste försöka.
Och snart (valborg) är det 2 år sedan han gick vidare till andra sidan.
Tänker på honom och tänder ljus ikväll.


Igår fick jag brev från kyrkan där Zora är begravd.
Det stod att hennes gravsten fallit ned och låg nu mitt över graven.
Så medföljde en kortare lista på olika ställen som kunde hjälpa en med att ordna det hela.
Jag ringde hennes pappa och berättade och han sa att han skulle ta sig ut till kyrkogården senare under dagen.
Han bökade,grävde och hade sig och fick stenen tillbaka på plats.
Jag hooooooppas verkligen den står någelunda stabilt iaf för det kostar tydligen 1500 och uppåt för att få det kirrat.
När jag var ute där senast,för några månader sedan I think, då var det flera stenar som fallit och var uppstöttade med pinnar och snören.
Såg skitfult ut men vad gör man inte liksom.
Zoras sten hade då börjat luta litegranna,kanske 10% eller liknande men inte fan trodde vi att den skulle falla.
Fan allt som har med gravar att göra är så jäkla dyrt!
Nu är det fint hos lillstumpan iaf,Henke och hans sambo fixade till det bra :)


Nu ska jag dricka upp mitt kaffe.
Tjing tjong kortkalsong//HellA
 


 
 




Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0