Kär och galen!


Har du nånsin vart kär?
Sådär kär som man ser/hör/läser att andra blivit?
Sådär kär som på filmer och i serier?
Jag trodde att jag vart det innan.
Förr...när jag var yngre.
Men det är ingenting mot vad jag är nu.
Tänker på Taisto konstant.
Han är det första jag tänker på när jag vaknar och det sista jag tänker på innan jag somnar.
Önskar jag kunde vara konstant intill honom.
När vi är med varandra så är det mer än fantastiskt,ingen av oss varken vill eller kan hålla händerna ifrån den andra.
Passion på hög nivå,nästan magiskt.
Seriöst,detta är helt galet.
Aldrig känt såhär innan!
Särskilt inte så pass snabbt.
Redan när vi sågs första gången så kände jag någonting,även om jag inte riktigt visste vad det var...nåt var det men vi var bara vänner som gick på en spelning då liksom.
Sen var jag ju upptagen då,även om det var ett olyckligt förhållande.
Andra gången vi sågs visste jag och kände det i hela kroppen...vilken kille!
Jag föll handlöst för honom.

Vi skrattar och är allmänt störda/konstiga tillsammans,jag har kunnat vara mig själv redan från första början,sexet är fan helt jävla sanslöst bra...listan skulle kunna göras lång.
Han är så snäll och omtänksam med stort hjärta,han är rolig,intelligent,sexig,snygg,klok..ja..alldeles alldeles underbar.
Och han är MIN!
Trodde aldrig jag skulle få turen att ha en sån fantastisk kille.

Känner mig som en fnittrig 14 åring typ.

Mina barn tycker om honom såå mycket,min mamma tycker om honom,till och med flatorna tycker om honom och det är väldigt sällan de tycker om pojkar ;)
Förra helgen fick jag träffa lite släkt till honom.
Det var skitläskigt och jag var supernervös men det gick över all förväntan.
Hur goa som helst var de allihopa.
Mamma,brorsa,svägerska och brorsöner :)
Ingen aning om vad jag gjorde för intryck men hoppas det var bra,Taisto tyckte det iaf.

Lite lustigt.
För 15 år sedan,när Spike satt i barnvagn var jag och hans pappa (Körven aka Daniel) på en anti-polisvåldsdemonstration i Örebro.
Taisto var också med i den och vi pratade tydligen lite då.
Inget jag minns dock men det gör han ;)
Taisto gick i samma klass som Spikes farbror Tobbe och Taistos bror var vän med Körven när de bodde i Fjugesta innan Spike föddes.
Ibland är Sverige lite extra litet.

 




Här kommenterar du:
Skrivet av: Studentmamman

Men vad härligt! Glad för din skull!

Svar: tack snällis :)
Starsprinkle

2015-04-18, kl 21:48:13
URL: http://studentmamman.spotlife.se
Skrivet av: electra

Han är finne va? har för mig jag läst det?
men finnar är EXTRA bra *^^*

Svar: hehe stämmer bra det,han är finne o lite ryss också ;)
Starsprinkle

2015-04-22, kl 09:06:58
Skrivet av: MansonDust - en mammablogg om barnmode

Haha, typiskt finnar att vara blandade. ;) Min finne är ju tjeckisk också. :-P

Svar: haha ja just ja ^^
Starsprinkle

2015-04-26, kl 14:59:04
URL: http://nouw.com/mansondust


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0