Fingret rätt in i röven.

Igår blev jag onekligen en erfarenhet rikare.
Tömde Megas analsäckar då jag misstänkt hon inte kunnat göra det själv.
Hon har kanat runt lite till och från på röven på mattan,luktat vidervärdigt etc etc.

Tog råd från folk,googlade och kollade videos sen testade jag lite försiktigt igår med hjälp av en bra "gör det själv" video från en veterinär.
Bad Spike hålla Megas.
Drog på mig handskar och kletade in ena fingret med vaselin.
Försiktigt lirkade jag in toppen av pekfingret i Megas stackars lilla anus och letade reda på analsäcken på ena sidan,där kom det bara ut lite genomskinlig vätska som det ska göra men på andra sidan kom det ut en drös svart geggamoja.
Mmmm,yummie...ugh.
Så ja,de var mycket välbehövligt.
Kan de inte tömma själva kan det leda till infektioner och fan vet allt.
Oh well,det gick iaf över all förväntan,jag är som sagt en erfarenhet rikare och Megas tycker troligtvis att det nu är mycket bekvämare.
 


Nu måste jag gå in o slita av Leeloo täcket för nu har jag tjatat på henne att kliva upp säkert 30 minuter//hellA


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0