Gnäll & saknad.

Sjukt trött.
Munsår på överläppen.
Munsår på underläppen.

Väntar på att menshelvetet ska komma igång så hela jag är uppsvullen o jävlig.
Finns det verkligen fruntimmer där ute vars mens alltid börjar bestämt datum?
I min värld känns det så overkligt då min aldrig någonsin kommit när den 'ska'.

Har ätit sjukt mycket sista tiden så det är knappt att jag vågar ställa mig på vågen.
That horror xD
Ska väga mig imorgon.
Gör det en gång i veckan för att ha lite koll,så inte vikten skenar iväg totalt.

Såå,var tvungen att gnälla av mig lite.
Nu ska jag fortsätta med morgonkaffet o fortsätta längta och sakna Taisto som är på Brutal Assault festivalen i Tjeckien.

 



Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Rekommenderar appen p tracker.. Jag höll aldrig koll på när min mens skulle komma. Och med den så har jag för det mesta alltid stenkoll.

Svar: jag kör med en menskalender app men det spelar ingen roll..kan skilja någon vecka ändå typ..nu är den t.ex 4 dagar "sen".
Starsprinkle

2015-08-06, kl 11:49:42
Skrivet av: Anonym

Alltid exakt samma dag och oftast samma tid, sen två dagar och ytterligare en dag med pyttelite- exakt samma varje gång :-)

Svar: måste kännas tryggt att alltid veta när den ska komma? :)
Starsprinkle

2015-08-08, kl 22:18:13


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0