Härliga helg!

Vilken härlig helg det var!
Uppskattat varenda minut av den...eller nej,nu ljög jag.
uppskattat nästan varenda minus av den.
Uppskattade inte när vi fick ta typ 4 bussar för att komma till rätt ställe då vi skulle köpa svarta vinglas av en kvinna från en köp & sälj sida på facebook.
Då var jag bitter som fan för vi irrade bort oss o hittade inte rätt.
Men annars så,haha ;)

Helgen har spenderats med min fina karl,vi har vart helt barnfria och bara njutit av varandra.
Först kom han hit i fredags efter att ha lämnat N på skola/kortis.
Vi drack kaffe,var o handlade lite etc etc.
Sen framåt kvällen drog vi in till Örebro för att vara helt själva.
Jag fick så fina rosor av hjärtat....igen.
Jag börjar känna mig lite bortskämd,inte van vid detta!

 




Lördagen lät han mig sova rätt länge,väckte mig framåt 11-11.30 nånting lite mjukt och viskade att kaffet var klart och att han vart o handlat lite.
Så hade han köpt en stor chokladboll åt mig från Coop som han vet att jag älskar <3
Framåt kvällen när vi var tillbaka efter at ha snurrat runt med alla bussar så bestämde vi oss för att beställa lite asiatiskt käk då vi pratat om det ett tag.
Heja Solbaren i Örebro säger jag bara.
Satan så gott och satan vad mycket mat det var.

 


Räckte till både middag och frukost.
Allt var nomz utom sojan som smakade mörk öl typ,blargh.
Till maten kollade vi på "I spit on your grave" både 1an och 2an.
jäklar,det var tunga filmer att se.

 


Tvåan var råare än ettan.
Jag har sett mycket konstiga,väldigt uppfuckade filmer i mina dagar men dessa fick mig faktiskt att må illa.
Kanske för att jag var överdrivet mätt,kanske inte..No idea men illa mådde jag.
Jag har på tok för lätt att sätta mig in i hur personer mår och känner så jag satte mig givetvis in i hur tjejerna i filmerna kände/tänkte/mådde bla bla.
Min psykolog säger att jag är överempatisk..
Hellre överempatisk än ickeempatisk iaf ;)
Jag rekommenderar båda filmerna starkt anyhow.

Kvällen avslutades med tuc,ost och mangodruvor.
Vindruvor som skulle smaka mango men det kände varken jag eller Taisto.
Jaja,gott var det iaf.

 


Söndagen spenderades mest i sängen med film och gos innan jag for hemåt till kidsen.
De mötte mig vid tåget sen gick vi o käkade glass innan vi knallade hemåt och tog kväll.

 

Så ja..mycket bra helg med bästa sällskapet,massa sex och gos,bra filmer,gott käk osv.
Whoop whoop//HellA

 
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Erica

Vart kommer dom där runda snorfina glasen från? :O

Svar: hehe de finns på Åhlens :)
Starsprinkle

2015-08-26, kl 09:30:54


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0