stråkjäveln.

Vart tung i skallen hela dagen samt att det värkt lite smått.
Och i vanlig ordning när nåt kommer som inte tillhör det vanliga så triggas min hypokondri och då triggas min ångest.
Blääh!
Och jag var så svajig i skallen imorse när jag o morsan var på Lidl så jag fick skynda mig där inne så det blev inte av att jag handlade allt som behövdes.

Sen kom flatorna och baby Shane en sväng för senaste skvallret typ.
De bjöd på bananbakelse o flum i vanlig ordning.

Nu är det kväll och huvudet känns lite stabilare.
Sitter i soffan med morsan o ska kolla 'Under the dome'.
Hon kom ned med en hel bricka fika.
Cheeses,jag får fan ta mig i kragen snart igen.
I'm so fluffy...

För lite sen var Leeloo o provade på olika instrument på Hallsbergs kulturskola.
Hon fastnade helt otippat för fiol och vill börja med det.
700kr för en termin (14 ggr) sen 300 i instrumenthyra.
Mycket pengar för mig,huga men ska se vad jag kan göra.
Spike fick ju prova på allt från taekwando och trummor till skytte och diverse sporter så det är klart att Leeloo också måste få.
Men satan vad korta tider det är.
15-20 minuter per tillfälle.
Då hinner de ju knappt ta upp stråkjäveln liksom!
Jaja,det blir säkert bra.

Nu ska jag ned o se om tvätten är torr//hellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: kolin

Får hon spela fiol i en hel termin om du spröjsar 1000 pix?

K

Svar: ah precis. 14 ggr på 15-20 min vardera.
Starsprinkle

2015-08-28, kl 22:09:32
Skrivet av: MansonDust - en mammablogg om barnmode

Betalar 750 kr för att Ninja ska.... sjunga. En gång i veckan denna termin. Känns sjukt dyrt.

Svar: ughhhh
Starsprinkle

2015-08-31, kl 07:04:58
URL: http://nouw.com/mansondust


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0