Arg kärring 84.

Ugh,sämsta humöret imorse.
Sovit dåligt några nätter så jag är sanslöst trött på morgnarna = mer lättretlig.
Så kommer Spike där och ber om hjälp med att knyta slipsen,jag ba gaaaaahhh!!!
Sa åt honom att försöka själv,han måste lära sig det liksom eftersom han använder slips rätt ofta,han är en liten kostymnisse.
Vi använder alltid Manolos slipsskola för jag kan inte knyta utan instruktioner ännu,tar visst 49756293 gånger innan det sitter - trög kärring 84!
Anyhow,nej det gick inte,fräste att han får väl skita i slipsen då men nej,alla skulle ha slips idag på grund av nåt bla bla bla.
Jag for upp,knöt slipsjäveln under morrande protester o slänge mig sen ned i soffan o mumlade för mig själv.
Sen fick jag dåligt samvete,så gick till hans rum med öppna armar och bad om ursäkt för att jag blev så arg.
Ughh,parenthood!

Sen vilade jag för länge,vaknade med ett ryck,helt mosig i skallen och med begynnande huvudvärk.
Blöörgh!
Och hormoner all over the place,mensig o jävlig.
Borde satt upp 'arg kärring' skylt på dörren idag.
Men det är bättre nu,atleast for now.
Taisto fick lyssna på mitt muttrande och vackra svordomar som tydligt roade honom,haha,knäpp karl.

Och jag är sååå jävla saltsugen så jag vet inte vart jag ska ta vägen,jävla intensiva menssug!
Vill ha Lidl's egna märke av salta chips,det är mina absoluta favoriter.
De är så jäkla salta och så jäkla goda.
Efter dem kommer cream cheese chipsen från OLW.
And now you know!

Nåt positivt idag var iaf att jag ska få testa tre nya youghurtjuicer en bekant håller på att utveckla.
Och med juice menar jag e-juice till e-cigg alltså,inte 'vanlig' juice.
Ska bli mycket intressant och det gjorde mig glad!
Ska även hjälpa honom med fb sidan när han snart fixar företag,yay!

Färgade lite av Leeloos hår rosa igår förresten.
Det var lite kvar sen senast jag färgade mitt barr.
Skulle gjort det för längesen men har inte blivit av.
Jag tycker det blev superfint och hon är jättenöjd så ah,purrfect.
 

Tack o hej//hellA
 



Här kommenterar du:
Skrivet av: otto

tack för tipset på slips knytar skolan :)

Svar: så lite så :)
använder alltid den sidan.
Starsprinkle

2015-12-16, kl 15:55:26
Skrivet av: Frida

Oh så fin hon blev i håret! Vilken hårfärg använde du? Min dotter skulle vilja ha sådär men blått i håret :-)

Svar: det är schwartzkopf som har färgen Live xxl tror jag den heter. finns rosa,röd,lila,turkos och blå om jag inte minns helt fel :) finns på typ ica,willys etc :)
Starsprinkle

2015-12-19, kl 21:07:45


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0