Jag snodde Köttet.

Jag stal med mig Igor hem från flatorna.
Har alltid vart lite kär i köttet som jag kallar honom.
Dels för han är så snäll och vacker men också för han gör helt sjukt knäppa ljud.
De går inte att beskriva men kolla youtube efter 'english staffordshire bullterrier'.
Love it.

Jag är inte populär hos katterna här hemma,de tycker nog att jag är hemskt elak som tagit med ett stort svart odjur.
De tycker inte ens om Megas.
Tog bra länge innan de accepterade att hon skulle bo här.
Katterna ligger o trycker i olika rum,bara Snorre som vågat sig fram lite granna.

Lite KBT för Megas med en annan hund här,hon som hatar exakt varenda hund.
Igor är lugn och har rätt energi,så det är toppen.
Får väl se om han åker hem imorgon eller om han stannar någon dag till.

Just nu ligger han här bredvid mig i soffan och snarkar.
Han blev trött som sjutton efter att jag och ungarna var ute och kastade pinnar och bollar.
De tyckte det var skitkul med en hund som vill leka.
Megas är inte sån alls.
Hon leker bara inne ibland med gosedjur,då vill hon ha dragkamp.

Ha en fin kväll//hellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0