Som att julen spytt.

Det är onsdagskväll o jag ska väl snart krypa ned under täcket men slöglor lite på tv först.
Det är färdigpyntat!
Tomtar och shit både högt och lågt,i love it!
I år har jag plockat upp mycket mera pynt än vanligt,jag gillar när det är sådär 'julplottrigt' som man brukar se i amerikanska filmer vid jul.
Haha,typ som att julen spytt i lägenheyen/huset.
Jag och Leeloo gjorde det sista igår och det var att klä vår lilla rosa gran.
Tonåringen ville inte vara med så vi bökade själva medans vi lyssnade på klassiska julsånger,myyyyys!
Men det saknas pynt och jag kan verkligen inte förstå vart det är.
Har kollat både mitt och morsans förråd men nope.
I just don't get it!
Ska trippelkolla mitt förråd en sista gång typ imorgon.

Katterna flänger runt här,hoppar in och ut ur de tomma kartongerna som julpyntet låg i.
They're having a blast ;)
Jag har vattensprutan på vardagsrumsbordet,nära till hands så jag är redo när de ger sig på julgranskulorna.
Oftast räcker det att visa dem sprutan så kutar de iväg för de vet mycket väl vad den innebär.
De små otygen!

Igår var jag nere på psyk för hälsokoll i samband med medicinering.
Jag nojjar alltid över att saker och ting ska vara fel med min kropp så när J (adhd sköterskan) sa att blodtryck,hjärtslag osv såg bra ut lugnades jag lite.
Trodde jag skulle få träffa E-M som vanligt,brukar alltid vara hon men denna gång blev det alltså J.
En jättego karl,också lätt att prata med så det är jätteskönt.
Vi diskuterade efteråt hur jag tycker att Elvansen fungerar för mig.
Allt ser bra ut men en doshöjning kan vara aktuell,får se vad läkaren säger sen.

Gaaah,tänker mer och mer på bärbar dator.
Det skulle bli mer bloggande då.
Blir sällan av att jag sätter mig vid datorn.
Oftast blir det bara en stund på morgnarna men då är jag mer död än levande så...att skriva då..nooope,haha.
Fan vad bra det vore om man kände någon som hade en till salu,där jag kunde dela upp betalningen.
Oh well,får hålla ögon och öron öppna.

Nattinatt//hellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: Frida

Hur gick det med Spikes kamera? Hade någon hittat den på tåget? håller tummarna

Svar: jaa faktiskt,den ligger på upphittat gods i stockholm nu.Ska bara ha råd att få den hitskickad,de tar ut en hutlös summa för något så litet.
Starsprinkle

2015-12-03, kl 07:39:40
Skrivet av: Jag

Fråga om inte någon lokförare har lust att ta med kameran. Tappade min telefon på tåget för många år sedan som också hamna i stockholm mamma frågade om dom kunde ge den till någon förare som skulle till hallsberg gick bra :)

Svar: what?
va fan!
till oss sq de att de bara lämnar ut den till ägaren.
Starsprinkle

2015-12-03, kl 22:10:12
Skrivet av: Jag

Dom kanske var extra snälla, Mamma sa att vi inte hade råd att betala för vad det nu skulle kosta för att skicka den och frågade om dom inte kunde lösa det med lokföraren. Är nog inget dom gör i vanliga fall men värt att fråga?

Svar: absolut värt att kolla,tack snälla för tipset :)
Starsprinkle

2015-12-03, kl 23:32:26
Skrivet av: Erika

Vad kostar sånt att få skickat? Har varit med om det förr. Hutlöst så jag struntade i det, bittert.

Svar: hans kamera som kostar kanske 66,. att skiucka i vadderat kuvert ska de ha 266 kronor för att posta hit.Det var det billigaste alterantivet.
Sen går summorna uppåt,ända tills över femhundringen.helt sjukt dyrt tycker jag.
Starsprinkle

2015-12-06, kl 15:45:39


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0