Veterinärbesök & skratt med flator.

Redan vid halv nio imorse kom flatorna och hämtade mig och Megas så for vi hem till dem i Åsbro.
De bor typ mitt ute i ingenstans där det endast finns mobiltäckning nångång ibland och det är fan inte ofta.
och när vi kom dit så märkte vi att det var strömavbrott också.
Och inget internet fanns det då nån sladd blåst ned i stormen (tror jag det var) så jag kände mig som en grottkvinna,haha.
I need my teknik <3

Efter ett tag hade Eon vart och fixat strömmen som tur var så vi iaf kunde brygga lite kaffe :)

Vid halv elva hade vi tid hos veterinären.
De skulle vaccinera sin nya valp Stina och jag behövde nytt recept på kortisontabletter till Megas.
Surrade med veterinären Hasse ett tag sen åkte vi hem till dem igen o väntade på att klockan skulle bli 13 för då skulle de hämta kidsen på dagis och skola.

Gick runt och kikade på alla deras djur jag inte sett ännu.
Jag är ju liksom aldrig ute hos dem.
Hälsade på alla bräkande gutefår,sjukt speciella djur minsann och jäklar vad de låter roligt.
De bräker inte som 'vanliga' får.
Fina hönor/tuppar och fina ankor :D
Hönorna tyckte att Megas var lite läskig,de blev lite oroliga minsann trots att de är vana vid hundar.
Fast de är iofs vana vid stora hundar,Hanna & Jossi har 4 nämligen.

Sen var jag tvungen att fota alla katterna som samlades när det var dags för utfodring.
8 styckna liksom,hela bänken full av päls och svansar,love it!



Har skrattat med mina flator så pass att jag fick ont i magen och skallebank.
Både Hanna och jag var tvugna att ta varsin Ibumetin,hahaha.
Vi har umgåtts på tok för lite senaste tiden så det var skönt att ta igen det ;)

//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0