Brills brills.

Vilket jävla retarded väder det är...
När jag la mig imorse runt 10 (sovit dåligt under natten o vaknade runt 06) så var det grönt ute.
När jag vaknade ett par timmar senare var det tjock fluffig snö ute ööööverallt.
Hur mysigt som helst.
Nu - det regnar och är superduperblaskigt ute.
Blargh.
Det märks mer o mer hur vi människor missbrukat jorden...

På tal om något helt annat..
Idag blev det en tvätt och städdag.
Hållt på o sprungit upp o ned i tvättstugan ända från i eftermiddags.
Mest jag ändå höll på o bökade så passade jag å att dammsuga bort alla stora feta dammråttor o plockade allmänt här hemma.
Är rätt trötter o ska snart krypa ned under täcket tänkte jag *gäspa*

Oh,igår fick jag brillor med posten.
Ebay är so much fun,haha.
Särskilt när det är billigt crap från kina o gratis frakt.
Klickade hem brillor för ca 10:- styck inklusive frakten.
Både 'vanliga' och solglasögon.

Kidsen ville prova o blev lite kära i de med genomskinligt glas,eller ja,det är plast..but you get it.


Huuuur jävla söta som helst båda två,nördiga små sötfisar <3
Beställde varsitt par till dem med sen.
Nackdelen med att handla från typ kina,japan etc är att det kan ju dröja skitlänge innan man får hem det.
och ibland är det inte säkert det kommer alls.

På måndag är det dags att gå tillbaka till vardagen för då är det skola för både Leeloo & Spike.
Hej och hå.
Skönt med lite rutiner igen,as always :)

Nej fan,dags att ladda kaffebryggaren inför morgonen.
/HellA
 
 



Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0