SKITJÄVLAKUKLÖSS

Åhhhhh vad detta är underbart.
Hooo-fucking-reeeey!
Löss på Leeloo igen för typ 18653987 gången.
Alltså jag fattar inte hur det är möjligt.
Tänkte att skiten skulle försvinna nu när det var lov o ungarna inte umgås med varandra dagligen i stora skaror.
Men nejdå.
Nu vet vi att det kommer från någon i närheten.
Leeloo leker bara med två tjejer.
De tjejerna leker i sin tur med två andra var utöver Leeloo.
Måste fan gå till botten med detta.
Jag har nu 1-2 behandlingar kvar hemma i skåpet sen har jag inte råd att köpa mer förräns den 19e.
Varje förpackning kostar fan nästan 200kr vilket är mkt pengar för mig o många andra.
Det hade iaf underlättat om det kostat nån femtiolapp på sin höjd.

SKITJÄVLAKUKLÖSS!!!!
de små svarta grejerna på pappret är vuxna löss sen är det ett antal bebisar som inte syns.
Hate them!

Här kommenterar du:
Skrivet av: V

Måste tipsa om elektrisk luskam, blir billigare i längden och man slipper de äckliga behandlingarna. Vi köpte vår på teknikmagasinet :) men finns på apotek också.

Svar: har hört om dem :)Ska införskaffas så snart jag fått pengar igen.
Starsprinkle

2015-01-08, kl 05:32:30
Skrivet av: MansonDust - en mammablogg om barnmode

Ja det blir ju svindyrt när man dessutom har FLERA barn som ska behandlas. Tänkte skaffa en NitFree-kam så snart som möjligt för den tar bort löss OCH ägg, måste ju vara det bästa för att slippa lägga ut alla jävla pengar på något som fan dyker upp jämt ändå! :mad: Bara så extremt jobbigt att kamma Stars krull... tjockt som faan & dreads i nacken. SNARK!

Svar: ahh det är den elektriska eller?
Starsprinkle

2015-01-08, kl 14:16:59
URL: http://mansondust.nu/
Skrivet av: Therese

Hej! Har oxå haft jävla massa problem m löss men köpte en kam som heter nitfree. Rätt dyr, mellan 200-300 hundra, men värd varenda krona. Behövs inget medel om man borstar noga 2 ggr om dagen tills man inga fler hittar men jag har använt linicin ändå. Kamningen är superviktig för bara medel funkar tyvärr inte har jag lärt mig. Lycka till!!

Svar: ah alltså de där små blodsugande asen...jag är så TRÖTT på dem.
Starsprinkle

2015-01-08, kl 15:58:53


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0